Celio, opgericht in 1985 door Maurice en Laurent Grosman, is uitgegroeid tot het toonaangevende merk voor herenmode in Frankrijk en heeft internationaal een sterke aanwezigheid met meer dan 1100 winkels in meer dan 50 landen. Met een hoofdkantoor in Saint-Ouen, Frankrijk, biedt Celio een breed scala aan modieuze en stijlvolle stedelijke kleding, afgestemd op elke wens en elk moment van het leven. Het merk onderscheidt zich door zijn geïntegreerde stijlbenadering, waardoor het dicht bij de trends blijft en collecties biedt die alle aspecten van de garderobe van de man bestrijken: van casual en smart tot jeans en essentiële basics.
Vanaf de bescheiden beginjaren in een familiewinkel aan de rue Saint-Lazare in Parijs, hebben de gebroeders Grosman het bedrijf snel uitgebreid. Celio focust niet alleen op Frankrijk maar heeft ook een aanzienlijke internationale voetafdruk, met een sterke aanwezigheid in landen als België, Italië en Spanje, en verder uitgebreid naar India en andere landen buiten Europa. Het bedrijf, dat bijna 4.000 werknemers telt, wordt gedreven door waarden die een unieke bedrijfscultuur en geest creëren, gedeeld door een divers team van individuen met verschillende achtergronden en nationaliteiten.