My Jewellery onderscheidt zich als een sieradenmerk dat de zaken net even anders aanpakt. Gestart in de zomer van 2011 door een ambitieuze, door vrouwen geleide familie, heeft dit merk zich ontwikkeld met een sterke nadruk op power, creativiteit en passie. Vanaf het begin heeft My Jewellery ervoor gekozen zichzelf nooit te beperken, wat heeft geresulteerd in een continu voelbare zomerse vibe in hun DNA, ongeacht het seizoen.
Het assortiment van My Jewellery omvat niet alleen sieraden, maar ook kleding, accessoires, beautyproducten en items voor thuis, allemaal ontworpen met een unieke touch. Het bedrijf neemt trots het hele creatieve proces in eigen hand, van de eerste schets tot de uiteindelijke productie, en zorgt ervoor dat elk product niet alleen betaalbaar en toegankelijk is, maar ook draagbaar voor iedereen.
Achter dit succesvolle concept staat Sharon Hilgers, die al op jonge leeftijd haar passie voor sieraden ontdekte en deze wist om te zetten in een commercieel succesvol bedrijf. Haar vermogen om door te zetten, zelfs in uitdagende tijden, en voor elk probleem een oplossing te vinden, heeft een cruciale rol gespeeld in de snelle groei van My Jewellery. Met meer dan 600 medewerkers en 26 boutiques verspreid over Nederland, België, Duitsland en Frankrijk, is My Jewellery een toonaangevend voorbeeld van een creatief, datagedreven e-commercebedrijf.